astral.blogg.se

En blogg där jag tar upp mina funderingar om "ockulta" saker och ibland lite annat roligt :)

Youtube- channeling

Publicerad 2017-05-02 15:52:00 i Allmänt,

Vill ge ett shout out (till mina obefintliga läsare) om en intressant youtube kanal på youtube som heter Channeling Erik. Det är en mor som skapat kanalen efter att hennes son tagit självmord. Kort kan man säga att mamman tillsammans med olika medier samtal med Erik som även hjälper till att hämta andra andar för samtal samt aliens. 
 
Jag vet att det låter töntigt som fan. Men en känsla inom mig gillar ändå det mesta som sägs på kanalen. Och trots att jag hittade den denna helg så har jag redan sett MYCKET av materialet som finns. Särskilt intressant var när Erik berättade om hans syn på Gud som passade mina egna åsikter väldigt bra. Jag gillade också den om Jack the ripper, och även Hitler. De klippen om Aliens var också otroligt bra! 
 
Så utan vidare slöprat så länkar jag här till mina favoriter av klippen!: 
 
 
 
 
 
För att komma till deras sida: 
 
https://www.youtube.com/channel/UCDXwqDF7_U47jMhdDdhiKYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela