astral.blogg.se

En blogg där jag tar upp mina funderingar om "ockulta" saker och ibland lite annat roligt :)

Hua vad länge sedan!

Publicerad 2017-05-02 15:29:54 i Allmänt,

Ja nu var det riktigt länge sedan jag skrev något här! Minns inte varför jag slutade. Antagligen för att jag helt enkelt inte hade några läsare vilket oftast sänker lusten att skriva. Men nu är jag tillbaka! (Kom plötsligt ihåg att jag har en blogg). Senaste inlägget är från mars 2014 så det har gått 3 år sedan jag skrev sist. Wow. 
 
Mycket har hänt under denna tid. Dels har jag blivit hundägare vilket förändrat mitt liv mycket. Jag har gått flera kurser, dels en kurs inom medialitet och en om prata med djur. Får bli egna inlägg där jag beskriver mina upplevelser inom detta! 
 
Massa upplevelser har det varit också såklart! Inte så mycket som jag velat men man ska väll inte klaga :P. Något händer ju ibland iallafall! 
 
Så nu får det bli fart på bloggen igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela