astral.blogg.se

En blogg där jag tar upp mina funderingar om "ockulta" saker och ibland lite annat roligt :)

Spökeri?

Publicerad 2014-01-18 20:42:29 i Allmänt,

Jag var med om något riktigt creepy i natten som var. Jag låg och sov när jag plötsligt kände hur någon ryckte i mig. Jag tittar på andra sidan sängen och bredvid mig låg en kvinna och tittade på mig, gömd bakom ett täcke. Det enda jag kunde se av henne var från ögonen och upp, resten dåldes av täcket. Hennes hand låg och täcket och jag fick en känsla av att hon ville grabba tag i mig med den. 
 
Jag vart rädd, antagligen fick jag lite panik, så jäg slängde mig åt andra hållet och tände lampan, och då var hon såklart borta. Halvt förvirrad undrade jag om jag drömt eller inte och försökte somna om. 
 
Senare samma natt vaknade jag igen. Det var så otroligt obehagligt. Jag vaknade av en känsla av att jag höll på att kvävas av min egna spya. I panik började jag svälja och svälja och känslan av att kvävas försvann sakta. JAg klev snabbt upp ur sängen mot toan. Rädd för att jag skulle spy. På toan satt jag och drack lite vatten och försökte känna efter om jag var sjuk eller inte, men jag mådde superbra. Kärnfrisk. Men känslan hade varit hemsk.. 
 
Det kändes som att min egen kropp ville döda mig. Och jag tror inte jag faktiskt spydde, utan det var bara en känsla. En känsla av att ha spytt och sedan legat så dåligt att spyan inte åkte upp utan kvävde mig på vägen tillbaka ner igen. Och smaken i munnen. Så himla äckligt.... 
 
Men vad var det? Vart det något kvinnan ville visa för mig eller något annat? Är det stress? Som vanligt finns inga svar, bara massa gissningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela