astral.blogg.se

En blogg där jag tar upp mina funderingar om "ockulta" saker och ibland lite annat roligt :)

Astralträning

Publicerad 2014-01-26 21:21:08 i Allmänt,

Ursh vad less jag blir på min dåliga tålmodighet... JAg har noll tålamod när det kommer till träning. Har än en gång börjat öva på astralresor och det går ju verkligen inte alls. Och när inget händer på direkten tappar jag lusten att prova.. 
 
Det är faktiskt ganska patetiskt.. Men det är bara att bita ihop och pina sig igenom det :P. Har börjat lyssna på guidade meditationer på youtube för att försöka träna så, men har inte hittat någon bra ännu :P. Bara massa som jag känner inte fungerar. 
 
Nej nu ska jag fortsätta läsa. Har börjat min praktik nu, så borde egentligen gå och lägga mig, men fastnade i en bokserie så förhoppningsvis är jag trött vid 11 åtminsånde :P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela