astral.blogg.se

En blogg där jag tar upp mina funderingar om "ockulta" saker och ibland lite annat roligt :)

WTF??

Publicerad 2013-11-14 18:32:13 i Allmänt,

Ok något helt sjukt hände nyss.. Jag satt ute och tog en cigg.. (ja jag vet, dåligt för hälsan osv..). Plötsligt tittar jag upp mot himlen genom träden och jag ser ett vitt fartyg (eller vad jag ska kalla det) fara över himlen.

Den lyste vit och lämnade ett vitt ljus efter sig (som försvann lika snabbt som fartyget). Den såg ut att vara spetsformad framtill. Det sjuka var farten den åkte med.. Jag vet inte vad jag såg. Men detta vet jag, det var inget flygplan. Hur vet jag det? Först och främst har jag aldrig sett ett plan flyga så snabbt. Den här saken åkte liksom över hela himlen på en sekund max. Plus att enda ljuset man såg var vitt, och som ni vet har flygplan (rött ljus?) på sidan av vingarna..

Men vad var det då jag såg? Tja det skulle ju ha kunnat vara något sorts stridsplan eller sådant som jag bara inte vet om existerar.. Det kan också ha varit en komet, dock har jag ingen aning om hur en komet ser ut när den far över himlen. Eller så var det ett ufo. Haha

Ja jag har väldigt svårt att tro på ufon, men det jag såg… Ingen aning om vad det var. Och jag tror på aliens, det är helt enkelt omöjligt att vårat stora universum endast är bebodda av människor. . Men varför skulle ett ufo åka över himlen över den lilla norrländska stad jag bor i??

Hm.. Jaja får nog googla och se om jag hittar en bild som passar in på vad jag såg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela