astral.blogg.se

En blogg där jag tar upp mina funderingar om "ockulta" saker och ibland lite annat roligt :)

Ursh

Publicerad 2013-11-19 23:21:56 i Allmänt,

Nej ursh vad dåligt det går med mina astralträningar. det kommer alltid något ivägen! Annars vill vänner umgås, eller så får jag panik över något i vardagen..
 
La mig ner igår för att träna men jag kunde inte få ett "problem" ur huvudet så det var bara att lägga ner.. Det går helt enkelt inte att fokusera när man har annat i huvudet.. 
 
Men tänkte jag kan berätta om gången då jag för första gången såg ett spöke! 
 
Jag var ganska liten, ca 4år gammal. Jag hade vaknat mitt i natten av att jag var kissnödig så skulle gå ner till nedervåningen där toaletten fanns. Jag hann bara ta fyra steg ner för trappen när jag såg två vita skepnader stå i vår hall. 
 
De stod där och såg ut att föra en konversation med varandra. Det konstiga var att vi har endast en dörröpning mellan hallen och trappen men den natten fanns ingen dörröppning. Istället var ena väggen borta och jag såg mer av hallen en man egentligen kan göra. 
 
Såklart vart jag superrädd och vände tvärt om i trappen och sprang in till mina föräldrars sovrum. Eftersom min pappa inte gillade när vi sov hos dom så kröp jag livrädd ner i fotändan på sängen och somnade efter ett tag ;). 
 
Så det var mitt första "möte" med spöken :P. Turligen har det varit ännu fler efter det ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela