astral.blogg.se

En blogg där jag tar upp mina funderingar om "ockulta" saker och ibland lite annat roligt :)

Stjärnfall?

Publicerad 2013-11-14 18:50:00 i Allmänt,

Kom på att det också kunde ha varit en stjärna som föll. Men när jag tittar på stjärnfall på google så ser inte det heller ut som det jag såg. Enligt bilderna på google så har även stjärnfall en lång slinga av ljus efter sig (och de stjärnfall jag sett i mitt liv har haft detta). Plus på varje bild så faller stjärnan nedåt. 
 
Det jag såg flög verkligen rakt vertikalt. Inte lodrätt något alls.. Snarare att den åkte vertikalt med riktan mot uppåt. Och den på något sett var så nära. Förstår ni vad jag menar då? När jag sett stjärnor falla så har det endå sett ut att vara så himla långt borta (vilket det oftast är) men det jag såg kändes så nära.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela