astral.blogg.se

En blogg där jag tar upp mina funderingar om "ockulta" saker och ibland lite annat roligt :)

Min tid utomlands

Publicerad 2013-11-26 17:48:23 i Allmänt,

Efter gymnasiet bestämde jag mig för att flytta utomlands i ett år, till mitt favoritland. Jag hade den bästa tiden i mitt liv där borta och stormtrivdes. Hemma i sverige hade ganska många saker hänt och för första gången på länge hade jag ett helt år där jag kunde slappna av och bara fokusera på mig. Jobba med mig själv och så vidare och självklart ha en massa roligt! 
 
Under hela året i mitt favvoland så hände bara en sak. En natt när jag låg och sov i min lägenhet. Så känner jag helt plötsligt hur något tar tag i mina armar och ruskar till. JAg vaknade i panik och tittade mig runt i min lilla lägenhet. Men kunde inte se något. Allt jag kunde tänka var "jaha det var visst någon som ville säga hej, men nästa gång kan hen väll göra det lite varsammare". 
 
Tyckte det var en ganska rolig händelse :P. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela