astral.blogg.se

En blogg där jag tar upp mina funderingar om "ockulta" saker och ibland lite annat roligt :)

Min nya blogg!

Publicerad 2013-11-13 16:27:16 i Allmänt,

Så nu var det dags igen för en ny blogg! Herregud känns som att jag haft en blogg för varje del av mitt liv. Först var en reseblogg, där jag valde att skriva om min resa till ett fjärran land. Sedan var det en sexblogg för att prata om roliga saker och informera lite om sex, och nu den här bloggen! 
 
Så vad kommer den här bloggen att handla om? Tja.. Den kommer att handla om alla tankar jag har kring det "ockulta" . Jag kommer inte vara informations korrekt alla gånger. Jag kommer helt enkelt skriva det jag själv tänker och funderar på. Så vissa ord kanske inom vissa grupper inte kommer att anses vara korrekta men de är de ord jag tänker använda. För det här är min blogg och mina tankar ;). 
 
Så vem är jag? Jag är en person med stort intresse för "annorlunda" saker. Allt från spöken, till demoner, till astralresor till whatever. Och dessa intressen och funderingar kommer att skrivas om här. Jag tänker skriva ärligt och helt enkelt bara prata på. Bloggen har jag startat för att andra som jag ska kunna läsa den här bloggen och kanske lära sig något nytt :P. 
 
Men vad kan jag då? Hehe mitt dåliga självförtroende säger att jag inte kan något alls. Jag är nog ganska "stängd" för det ockulta. Jag ser inte spöken på en daglig basis (dock har jag sett dom någon gång lite här och där, vilket jag kanske skriver om i ett annat inlägg), jag är med andra ord inte ett medium. Jag kan inte gå in i ett hus och känna "ja här finns en ande som heter Bert. pch han är fast här pga... Dock önskar jag att jag en dag har lyckats träna upp den förmågan. 
 
Det jag kan säga att jag kan är Reiki. Jag har gått level 1 och 2 i reiki omega hos en utbildad person. Dock menar jag inte att jag kan allt om reiki, definitivt inte, men jag har certificat för de två första levlarna. Dessutom har jag gått reiki level 1 två gånger, då jag även gjorde kursen i Indien. Men jag har fortfarande kvar mastern i reiki som jag ska gå i framtiden (då pengar finns). 
 
Jag har sett spöken, flera gånger i mitt liv. Även om min pappa försökt övertala mig att jag nog bara är knäpp i huvudet ;). Men mitt största intresse ligger nog i astralresor. Och första tiden här på bloggen kommer jag nog skriva om just det ämnet. 
 
Jag tänker inte förklara vad som menas med astralresor (jag är för lat och information finns överallt på internet). Men jag tänker skriva om mina  försök till att göra en astralresa! 
 
Vi syns nästa gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela