astral.blogg.se

En blogg där jag tar upp mina funderingar om "ockulta" saker och ibland lite annat roligt :)

Astralträning 2

Publicerad 2013-11-14 14:04:52 i Allmänt,

Så igår var min andra dag på astralträningen. Så jag la mig i sängen och började med att slappna av i hela kroppen. Sedan började jag visualisera hur jag klättrade upp för stegen. Mitt under träningen så försvann jag. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara detta. Att jag somnar? Jag vet faktiskt inte, det enda jag vet är att jag plötsligt ”vaknar” till igen och den här gången bara fortsatte jag med träningen.

Jag antar att det är ett steg framåt, att jag kunde koppla bort ”misstaget” och bara fortsätta med det jag höll på med innan jag ”försvann”. Och nu började jag känna som vibrationer i bröstet/hjärtat. Jag vet inte om detta var de ”vibrationer” som många snackar om på olika astralresor siter, men det kändes som vibrationer. De var lite obehagliga men samtidigt inte. Tankar som ”håller jag på att åstadkomma en hjärtinfarkt nu eller?” hoppade in i mitt huvud såklart eftersom jag är lite paranoid när det kommer till min kropp ;).

Men samtidigt så tänkte jag, ”detta är vibrationerna alla snackar om.. Jag är nära!!”. Så jag fortsatte visualisera mitt klättrande upp för stegen. Men efter ett tag så dog vibrationerna bort och jag kände mig färdig. Det kändes som att det inte skulle gå nå bättre så jag ”gav upp”. Allt som allt tränade jag ca en timme igen.

Det konstiga när jag försöker astralresa är känslan av att jag är instängd i min egen kropp. Som att jag är fastlåst där. Så ibland får jag känslan av att när jag väl lyckas med en astralresa så kommer det kännas som en dörr plötsligt smäller upp. Hehe jag kanske har fel men ska bli roligt att se :P.

Nej nu vet ni vart dagsläget är! Dock ser jag redan en förbättring från förra gången! Jag fick vibrationer, och jag hade inte ont någon stans i min kropp. Så det kanske går bra :P. 

Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela