astral.blogg.se

En blogg där jag tar upp mina funderingar om "ockulta" saker och ibland lite annat roligt :)

Astral träning 4

Publicerad 2013-11-16 13:47:00 i Allmänt,

Så igår vart det inget tränande -.- .. Herregud som vanligt lyckades jag bara hålla igång 3 gånger i rad :P. Men jag ska göra nytt försök idag! 
 
Anledningen till varför jag inte gjorde något igår är många. Dels umgicks jag med några tjejkompisar, och efter mycket prat så var klockan sen. Sedan började jag läsa runt lite på internet, och en blandning av det jag läste och saker jag kände och hörde i huset gjorde mig rädd :P .
 
I vanliga fall när jag blir rädd försöker jag tänka positivt, känna kärlek och så vidare för att få bort den onödiga känslan som rädlsa är. Men igår lyckades det inte riktigt och eftersom jag inte vill träna astralresor när jag inte är positiv så sket jag i att öva. ( ringde min syster för att jag behövde lite positiva tankar, och hon sa "men du brukar ju aldrig  vara så här rädd", så undra hur tusan jag lät på telefonen :P ) 
 
Istället vart det en konstig natt. Jag vaknade flera gånger och sov väldigt oroligt. Så tror mitt beslut om att inte träna var bra :P. Men som sagt! Det är en ny dag idag! Dagens schema är att läsa en otroligt tråkig bok från min kurslitteratur, träna (motionera nu alltså ;) ) och sedan träna lite astralresa ikväll innan sovdags :). Så nu vet ni hur min dag ser ut! 
 
Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela