astral.blogg.se

En blogg där jag tar upp mina funderingar om "ockulta" saker och ibland lite annat roligt :)

Städning

Publicerad 2013-12-19 08:26:11 i Allmänt,

Idag blir det flyttstädning för hela slanten. Dags att flytta hem igen till mitt barndomshem.. Förhoppningsvis vinner jag en budgivning och kommer hem med ett komplett Wii spel med många spel XD. Men har nog tänkt spendera julen med familjen och träna lite på astralresor.. 
 
Något kan jag vara säker på iallafall. Hemma händer alltid något :P. Enda stället i världen som både skrämmer mig och får mig att känna mig hemma :P. Roligt det där hur en plats som ger en så mycket trygghet också är ända stället där jag ofta varit rädd :P. 
 
Nu måste jag bestämma mig för vilket ställe jag ska börja städa... Kan inte städa köket då jag kommer behöva laga middag idag, och toan kommer jag nog också behöva använda :P. Får nog börja med att packa ner saker! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela